Thursday, June 25, 2009

that's why we LOVE cappucino

aaddduuusss...da pukul 4 pg dah ni..susah betol nk tido mlm ni..ni mesti sbb minum cappucino ptg td la ni...( menstruals disoder is another reason)...ish, memg pekat betol la kopi tu...he's the one who recommened me to this cafe...(cafe kat petrol station la sbenarnye...en. bos dia la suke minum sini sebb senang parking (tau saja la nk cari parking kat egypt ni) ...





that' why we love cappucino..(just like cappucino love us..!haha)



inila kopi yg sampai....so cute with that written...mentang2 la kami dtg berdua..ehehehe..sedap betol...perut yg kembong ni kene air panas..tp yg x syok nya tmpat lepak dia x de krusi..there's only round table just to put the beverage on and reading...x sesuai bg kak non yg memerlukan rehat yg cukup bg pinggang beliau yg sakit melantong ni

berbalik pade cite aku yg buleh tidoq ni..aaaddduuusss.....tgok org sbelah dah sedap diulit mimpi..yg kita kat sebelah ni..likpok likpok mata..terus aku bgn dan on lappy..ape nk buat lg...menulis la...

td masa nk pejamkan mata tu..tetiba pulak pikiran ni jauh pegi ke zaman sekolah..ntah kenape tetibe aku tingat cikgu2 sekolah teknik aku..ish..dok jauh ni mcm2 teringat...kalo family tu jgn ckp la..tiap2 mlm mimpi...camne la rope depe dah skang ni..mesti k long aku yg sihat tu makin sehat..k ngah aku yg dah mengeluarkan bayi dr perutnya..ish..mesti payah nak caye bhw bayi itu bayi kakakku..sebb x nmpak pun dia ngandung......huhuhu..


pasai cikgu2 aku plak....aku ralat sebb mase wedding aku, x smpat nk jemput diorg..minta mahap ye cikgu..sebb belah suami saye x sabo nk bermenantukan saye..nk cepatkan majlis smpai x smpat nk trace sume kwn2 n cikgu...(hahaha..storey sbenonye sebb dewan dah fully book..hari tu je free..)..aku tingat cikgu fizik aku..Cikgu Mariam, merangkap guru kelas aku..dah la cun, baik lak tu..memg aku x leh lupa sebb dia susah nk marah kami..kdg2 sampai tenggelam suare dia dek kebisingn budak2 laki kelas aku tu..pastu rajin bw dekorating stuff..kami cume perlu tolong lekat je..dia dah siap2 buat kat umah..uish..kalo sume cikgu cenggini kan best..


apo nk buek, kalo dah kelas mechanical engineering, mesti la sekerat je dak pompuan, kami ni cuma 8 org je..memg sometimes out of control sket kelas tu, tp kalo subject yg diorg minat pandai pulak diorg diam..ternganga mulut tu dengar cikgu kimia kami, Cikgu Maygala. she's an indian teacher..kalo dia lalu tu,wangi satu kelas bau perfume bodyshop dia..yg ni aku ase sume budak 5Teknik 1 akan ingat...Cikgu Maria. Cikgu Add Math paling garang yg penah aku jumpa..nasib kami la..time ngajar kitorg dia tgh preggy..maklumla pembawakan budak..hari2 kene tempik ngn dia...kdg2 aku ase x de hal pun..apesal ntah..agaknye dia ngidam nk tempik org kot..hahaaha..dah besalin, elok pulak dia baik ngn kitorg...

baiklah !!! satu misi yg aku akan buat balik dr egypt nanti, nk jumpe sume cikgu2 aku!! (x dpt sume, dpt jumpa cikgu dok bandar laguna jd la..ehehehe)

No comments:

Post a Comment